pondělí 15. února 2016

Začátek nové éry?

Znáte to. Každý nový rok si řeknete, že něco změníte k lepšímu. Budete cvičit, na něco hrát, něčemu se více věnovat.

I takové pocity nastávají, když se přechází na další semestr. Plánoval jsem v letňáku nevynechávat ani to málo přednášek, co jsem vynechal v ZS. Nicméně během dnešního prvního dne přednáškového týdne jsem zas tak vycucanej z energie, že se na to můžu vykašlat. Určitě nejzajímavější bude biologie.

Anatomie je klasika a histola mě nějak přestává míň a míň bavit.

O pár dní později ale musím konstatovat, že jsem nadšený z první pomoci. Uvědomil jsem si totiž, že jsem vážně na LF. Vypadá to zajímavě a první přednáška byla skvělá.

Přednáškový týden vám taky dovolí tak nějak dohnat to, co jste nestihli v ZS. Jelikož jsou přednášky nepovinné (až na anatomii, ale to není zas takové haló), tak vám to dává dost prostoru. Můžete tak třeba dělat zápočet z histologie nebo opravovat anatomii.

Zároveň jsem vcelku nadšený z těch sice zatím málo nových informací tenhle týden, zato velmi zajímavých. Medicína má opravdu hodně odvětví, kterým se můžete věnovat, ať už jde o kliniku, nebo výzkum. Když si myslím, že mám nějakou představu o tom, co bych chtěl dělat, tak se najdou tací přednášející, kteří vám nějaké téma podají tak dobře a zajímavě, že úplně toužíte po tom přijít na koleje, otevřít si tu knihu a přečíst si více. Zatím se tedy mírně boří mé představy o tom, jakému oboru bych se chtěl věnovat. Vzhledem k tomu, že klinika se ale dělá až v té druhé polovině studia, tak se můžou všechny moje názory změnit. I tak jsem ale vážně rád, že na LF jsem. I když už vidím, jak se pomalu kupí spousta informací, kterou se musím naučit, už to není tak zabijácký. Přijde mi, že zimní semestr opravdu byl jen o tom, komu ty nervy rupnou. Teď už v tom umíte trochu chodit a není to zas tak strašné. Určitě je třeba si zkusit celý ten prvák a nevzdat to v polovině. Znám takové případy. Nicméně po tom, co dáte biofyziku, už prostě není nic tak strašnýho. :-D Takže se nenechám vyhodit po tom, co jsem se musel naučit všechny  ty *&|@£$! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat