pondělí 18. ledna 2016

Úvodem

Vítejte u prvního článku!

Jsem medik na LF HK v 1. ročníku. Nastoupil jsem v roce 2015/2016. Podle doc. Stoklasové jsme ,,slavný ročník", který nastoupil na 70. výročí založení fakulty. Motivovalo mě to asi první den. :-D

Touto formou se chystám sdílet různé náhledy na školu a předměty.

STAY TUNED!

(P.S.: Mám zkouškové a chci si odpočinout od fyziky. :-D)

Už před přijímačkama jsem si říkal, že bych chtěl psát blog. Sám jsem si spoustu blogů procházel a dost mě bavilo je číst. Řekl jsem si proto, že i já přidám trochu svých zkušeností a třeba někoho i povzbudím, nebo odradím. Kdo ví.

Grafickou stránku blogu jsem zvolil velmi uklidňující. To abyste se po čas učení na maturitu nebo už na LF rádi vraceli. :-D

P.S.2: Dřív jsem miloval gramatiku a vyžíval se v její aplikaci. Těch (zatím) pár měsíců na LF mi ale dalo zabrat na tolik, že nemám ani čas, ani náladu, ani nic přemýšlet nad tím, jestli je můj text dostatečně koherentní. Mějte se mnou proto prosím slitování.
(I moje písmo dostalo ještě signifikantnější ráz. Přijde mi takové... více lékařské. :-D)



Pokud máte nějaké otázky, tak se určitě zeptejte v komentářích. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat