pondělí 18. ledna 2016

Psychologie medika

Psychologie medika je jeden z volitelných předmětů, které vám budou nabídnuty. Je oceněn jedním kreditem a byl to můj první kredit. Jsem na něj proto náležitě hrdý! V prváku máte z povinných předmětů 57 kreditů a potřebujete jich celkem 60.  Možná uslyšíte od starších ročníků, že je to ,,kravina". Mně to tak ani nepřišlo. :-)

Je to předmět, kde jsou povinné semináře, které se konaly ve Velké posluchárně, stejně jako přednášky, které nejsou povinné.

Já jsem byl na všech přednáškách i seminářích. Jejich obsahem je vám sdělit, že je normální, že nic nestíháte, že je divná škola, ne vy. Je to takový odpočinkový předmět, ale pokud vás zajímá, jak se lépe učit (jakože vás to bude zajímat), nebo chcete prostě dělat i něco jiného než anatomii, tak si ho zapište.

Zápočet (tj. ukončení předmětu) byl za docházku na semináře.

Žádné komentáře:

Okomentovat