neděle 22. srpna 2021

Alive and well

Už je to hrozně dlouho, co jsem vydal nějaký článek.

Už je to hrozně dlouho, co mám rozepsáno několik věcí, ale nedostal jsem se k jejich publikaci.

A taky to jsou už dva měsíce, co jsem dostudoval. A zatím můžu říct, že život po škole je určitě lepší než na škole. :)

Abych byl upřímný, během školy jsem trochu ztratil zájem psát, pak ho zase našel a potom většinou zase něco přišlo. Nejspíš bych se už vůbec neozval, ale napadlo mě se podívat na statistiky a k mému překvapení na blog chodí furt dost lidí! A tak se chci aspoň takhle ozvat (kromě mazání spamu v komentářích).

Rozepsané články, některé z nich v podstatě ihned publikovatelné, mají jednu vadu. Tím, že mám už školu za sebou, se na ně dívám jinak. A s některými částmi nesouhlasím. Je to dost podobné tomu, jako když jsem o zkoušce z biofyziky možná napsal, že byla těžká (a taky jsem se dozvěděl, že snad už má i lidštější podobu - ať žijí noví přednostové :)). 

Určitě se rozhodnu některé z rozepsaných článků dodělat a publikovat. Nechtělo se mi a nechce ani teď vypisovat něco ke každému předmětu, protože to mě nikdy nebavilo. Podmínky se mění, třeba během covidu, a tyhle informace se dají docela snadno zjistit online. Místo toho mám připravené trochu jiné věci. A to mě přivání k jednomu - je tu někdo, kdo tohle ještě čte a zajímá ho něco konkrétního, o čem bych měl napsat? Nechte prosím tipy v komentářích. 

Good luck!

5 komentářů:

  1. Ahoj, zajímalo by mě, jak a od jakého ročníku probíhají praxe. V šesťáku už se chodí jen na praxe? V páťáku ale asi ještě probíhá normální výuka, že? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve druháku je sesterská v létě na 3 týdny, ve čtvrťáku je "lékařská" na 4 týdny (2 interna, 2 chirurgie), v páťáku je 1 týden u praktika a v šesťák jsou už jen stáže/praxe ke státnicovým předmětům. Rozpis je na webu fakulty jako harmonogram.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mohl bych se zeptat na Tvůj názor? Vím, že už je to dlouho, co jsi byl ve druháku, ale hrozí mi meziročník s histologií (udělali z ní prerekvizitu a zkušku nevidím moc nadějně, anču jsem dělal napodruhé až v září) a mohl bych si zapsat fyziolu, ale ne biochemku. Dá se fyziola podle tebe zvládnout bez výuky chemie (ano, po anče mám v hlavě úplně vymeteno)? Slyšel jsem, že se ty předměty obsahově prolínají... :)
    Jinak moc gratuluji, doktore!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě se dá zvládnout. Sice se to nějakým způsobem prolíná, ale první semestr se opakujou věci ze střední (eehh...). Podobně "trochu fyziologie" má v sobě i histola. Ten biochemickej princip se jde naučit úplně v klidu bez toho, abys musel umět kreslit vzorce molekul z biochemie. :)
      Díky za gratulaci a držím palce. Bude to lepší.

      Vymazat
    2. Ahoj, bohužel to opravdu nevyšlo a jsem v meziročníku s histologií, tak jsem si k tomu zapsal i tu fyziologii. Bude to boj. Díky a ať se daří.🙂

      Vymazat