sobota 5. března 2016

Dotazy

Rozhodl jsem se založit článek pro dotazy, má to hned tři důvody:

1. nevím, jestli tu jde nastavit nějaké přeposílání dotazů na e-mail
2. je praktičtější, když bude otázka viditelná veřejně i pro případné další tazatele
3. není tu žádná kategorie přímo určená na dotazy, u článků to je vázané na konkrétní téma

A proto - ptejte se do komentářů na cokoli, co vás bude zajímat. Rád vám odpovím.

8 komentářů:

  1. Zdravím borče,

    jdu teď na zápis. Chci se tě zeptat co bys vypichol k zápisu co se nepíše v dopise... Jak to probíhá ? Jestli si jde něco při zápisu vyřídit dopředu ? Jaký volitelný předměty? Atd... Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě jestli si můžu nafasovat knihy už teď v červenci, co brát,nebrat nebo musim brát všechno :D Ale to už je navíc jak budeš mít náladu se rozepisovat :D

      Vymazat
    2. Čau, určitě si nebuď jako já a vezmi si s sebou propisku. :-D

      Dostanete index a budete si ho vyplňovat. Vem si s sebou fotku, lepidlo vám dají kolovat. Budete si muset vybrat už volitelný předměty, na výběr bude na zimák Seminář z lékařské biofyziky, Psychologie medika, Tělák (tyhle tři jsem měl já a asi bych je i doporučil, fyzika se dost hodí k zápočtu a zkoušce) a pak ještě dějiny lékařství nebo tak nějak.

      Budete taky podepisovat nějakou mlčenlivost. Přijde tam pár lidí a budou vám říkat něco o studiu, seznamováku a tak. Vem si s sebou 250 Kč, protože ti za ten poplatek, který budou vybírat před velkou posluchárnou (je to ale dobrovolný), půjčí z knihovny všechnu povinnou literaturu. Knihy si můžeš ale vyzvednout až v září. Chápej, že my někteří z nás je ještě furt potřebují. :-)

      Ten zápis trvá tak asi dvě hodiny tuším, možná tři. Na konci pak budete stát pekelnou frontu, protože vám ty indexy budou potvrzovat. Snaž se nepsat jako prase, ten index ti má vydržet 6 let.

      Gratuluju k přijetí!

      Vymazat
  2. Ahoj chci se zeptat jak jeto s knížkama? Jestli stojí zato si kupovat vlastní nebo je jen půjčovat pokud je ta možnost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stačí z knihovny. Pak se tam dají vždycky půjčit nebo se tam můžeš podívat, když něco potřebuješ. Já mám pár knih z oboru, který bych případně chtěl dělat.

      Vymazat
  3. Ahoj,
    chtěla bych se zeptat, co si myslíš o přípravných kurzech na lfhk. Vyplatí se to? Absolvoval jsi je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nebyl jsem a přece jsem se dostal. Nemyslím si, že je to potřeba.

      Vymazat